پشت سر هر مرد موفق زنی انگشت به دهان ایستاده

به تازگی کتابی خریدم که پشت جلدش پنج جمله نوشته بود.

داخل کتاب بیش از هزار جمله وجود داشت در صدها باب.

جمله نخستش این بود: پشت سر هر مرد موفق زنی انگشت به دهان ایستاده.

جمله از بی دبلیو آلور …

مانده بودم چرا گردآورنده و مترجم کتاب از میان این همه جمله، این پنج تا را برگزیده و در صدر آنها این یکی را نوشته.

راستی چرا؟ راستی اسم کتاب….

اسم کتاب » فرهنگ گفته های طنزآمیز» است.

Published in: on دسامبر 10, 2010 at 9:28 ق.ظ.  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://safarezendegi.wordpress.com/2010/12/10/968/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 دیدگاهبیان دیدگاه

  1. دوست وبرادر بزرگوار اول سلام.امید وارم دلتون هم مثل اسمتون حسینی باشه.
    واما در مورد این کتاب:
    حالا این نویسنده یه خبطی کرده ویه حرفی زنده شما چرا خوشتون اومده؟
    گذشته از شوخی حتما این کتاب رو مطالعه خواهم کرد پیروز باشیذ.

  2. سلام. عجب!!!!!!من هم موافقم که این کتاب کتاب گفته های طنز است.احتمالاکه نویسنده اسم را اینطوری انتخاب کرده که خبط خود را توجیه کند.

  3. سلام
    اول تشکر میکنم از حضورتون در وبم
    نام کتاب خیلی مهمه تا خواننده رو جذب کنه دقیقا شما هم از این نام برای عنوان مطلبتون استفاده کردید
    مطلب قبلیتون به دل نشست
    من اصالتا برای شهر ری هستم و واقعا سیدالکریم رو دوس دارم
    موفق باشید
    باز هم به من سر بزنید


پاسخی بگذارید

