عکس یادگاری با پدری که هزاران فرزند دارد

مصاحبه که تمام شد، دلم می خواست با او یک عکس یادگاری داشته باشم. تمام عکس هایی که تا این لحظه ثبت شده بود، به نشریه و کتاب های خیرین مدرسه ساز تعلق داشت. بنابر این دوربین شخصی خودم را به همکارم دادم و گفتم: تا حالا هر چه عکس گرفتی برای مصاحبه بود. حالا با این دوربین یک عکس برای خودم بگیر.
دخترش حمیرا هم ایستاد. من ناخواسته میان پدر و دختر قرار گرفتم. آمدم محل استقرارم را عوض کنم تا پدر در کنار دخترش قرار بگیرد که ناگهان گفت: شما هم مثل پسرم هستید. شاید من در ظاهر پسر ندارم، اما شماها هم مثل فرزندان من هستید. بعد هم لبخند زد تا خاطره تصویری ما شیرین و دلنشین باشد.
عکاس که این صحنه را دید، تقاضا کرد تا او هم در یک تصویر همراه با غلامرضا مردانی آذر باشد. با آن که خسته بود و نیاز به استراحت داشت، بی هیچ منتی پذیرفت.
… و حالا من و همکار عکاسم، یعنی کامران فریدونی، امروز با کسی یک عکس یادگاری داریم که هزاران کودک، نوجوان و جوان در سراسر این کشور، او را مثل یک پدر دوست می دارند. روح بلند غلامرضا مردانی آذر، خیر و نیکوکار نامدار ایران زمین همواره شاد.

Published in: on سپتامبر 26, 2010 at 11:24 ق.ظ.  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://safarezendegi.wordpress.com/2010/09/26/mardani-azar1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 دیدگاهبیان دیدگاه

  1. اول سلام ممنون از حضورتان.روحش شاد وراهش پر رهرو باد

  2. تا تواني به جهان خدمت محتاجان كن
    به دمي يا قلمي يا قدمي يا درمي

  3. سلام
    ممنونم از پست قشنگتون . بله من تو روستاهای اطراف شبستر هم مدرسه هایی رو که آقایان مردانی آذز احداث کردند .دیدم .از دور دست مهربان پدرانشون رو می بوسم و از خدا می خوام چنین انسانهایی از مملکت ما کم نشن که مایه فخر و مباهاتن . کاش خدا قبل از اینکه مال و ثروتی به کسی میده دلی به وسعت دریا بهش بده تا طرف بدونه پولش رو چطور خرج کنه .
    مرسی از پستهای خوبتون

  4. همكار محترم باز هم سلام و عرض خسته نباشيد
    دست تمام پدران دنيا لياقت خالصانه ترين بوسه ها را به رسم ادب و احترام دارد . هزاران بوسه نثار دستاني كه گره از كار خلق بگشايند وگل لبخندرا به لبان غمزده هديه كند

  5. روح همه بزرگان ایران زمین شاد و لیاقت قدرشناسی این عالی همتان در وجود ما همواره برقرار باد.

  6. سلام دیزجی جان!آمار و اخبارت رو دارم.از نمایشگاه قرآنی و مصاحبه های تلویزیونی………به یادتیم

  7. اول سلام.روز جهاني فرشته هاي زمين مبارك


پاسخی بگذارید

